Parteneri SFR: Ne monitorizăm cu Zelist

Parteneri SFR: Ne monitorizăm cu Zelist

Dorim să îți prezentăm serviciul de monitorizare pe care îl utilizăm pentru evenimentele noastre.

Zelist Monitor reprezintă standardul de facto în monitorizarea online din România, acoperind peste 2.5 milioane de surse împărțite în 15 tipuri: 

  1. Presă online
  2. Comentarii Presă online
  3. Bloguri
  4. Comentarii Bloguri
  5. Twitter 
  6. Pagini Facebook 
  7. Forumuri 
  8. Linkedin
  9. Agregatoare 
  10. YouTube 
  11. Instagram
  12. Foursquare 
  13. Google+ 
  14. Ask.fm 
  15. Pinterest

Evoluția numărului de surse monitorizate poate fi gasită aici.

Platforma te ajută să înțelegi online-ul românesc, punând în context fiecare menționare în parte:

  • ce vizibilitate a avut (număr estimat de impresii),
  • ce viralizare a avut (pe Facebook shares/comments/likes, pe Twitter, pe bloguri din Romania),
  • cât de importantă este sursa în online-ul românesc,
  • pentru Twitter, iți arată cu cine a vorbit cel mai mult contul respectiv, cât de mult publică, ce hashtag-uri folosește (îți dai seama în ce campanii a fost adăugat)
  • pentru bloguri, ai la nivel de lună numarul postarilor, viralizarea lor, traficul (dacă sunt înscrise în trafic.ro).

Apoi, coroborând toate informațiile astea, îți spune la nivelul tuturor surselor, care a fost impactul (numărul estimat de vizualizări) menționărilor. 

În platformă pot fi adăugate și analize automate săptămânale, lunare sau pentru perioade predefinite, analize care conțin următoarele secțiuni:

  • Sursele monitorizate
  • Rezultate sintetice
  • Comparativ cu perioada anterioară
  • Date demografice și geografice ale emitenților bloggeri și conturi de Twitter
  • Viewership-ul canalelor social media analizate
  • Evoluție viewership
  • Defalcare pe zile și tipuri de surse ale aparițiilor
  • Analiza concurentă
  • Analiză sentiment (dacă sunt adaugate manual de utilizator în platformă)
  • Importanța surselor
  • Subiecte comunicare (dacă sunt adăugate manual de utilizator în platforma)
  • Tabele contingență demografice/sentiment (disponibile doar dacă se introduc sentimentul / subiectele de comunicare)
  • Tabel contingență subiect/sentiment (disponibile doar daca se introduc sentimentul / subiectele de comunicare)
  • Analiza istorică
  • Cele mai importante apariții

Sperăm că ți-am trezit interesul. 🙂

 Dacă dorești să testezi un cont de monitorizare, nu ezita să-l contactezi pe Răzvan Bucur (razvan@tree.ro) – care îți poate activa contul și te poate ajuta cu mai multe informații.

Și dacă tot am dat exemple în scris, poftim și câteva imagini, care pe noi ne ajută în diverse acțiuni:

 

Ne vedem la filme demne de monitorizat cu inima,

Echipa SFR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *